Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

Llei de Protecció a la Infància i l'Adolescència davant la Violència.

 

Manifest per una Renda Bàsica Universal

 

Proposta d’entitats del sector del lleure i l’educació comunitària al Govern de la Generalitat

 

Posicionament davant la crisi de la Covid-19: alerta, oportunitats, compromís, exigència i crida a l’acció.

 

El CEESC ens hi hem adherit.

 

El CEESC, juntament amb representants del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (COPC), del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya (TSCAT), del Col·legi de Pedagogs de Catalunya (COPEC), del Departament de Salut de l'Ajuntament de Barcelona i de l'Equip d'Assessorament Tècnic Civil en l'Àmbit de Família (EATAF) del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya presentem el dossier "Recomanacions i recursos per afrontar la crisi del COVID-19: nenes, nens i adolescents en confinament".

Aquest dossier, juntament amb la guia FAQS: Respostes a Preguntes Freqüents que es poden fer els nens i nenes durant l'estat d'alarma per COVID-19, que es va fer pública fa unes setmanes, són fruit d'una estratègia compartida interprofessional que s'ha estat duent a terme els darrers mesos.

Aquest nou dossier vol oferir de forma general recursos i recomanacions, eines, bibliografia i webgrafia que siguin d'interès per a les famílies per abordar les necessitats de nenes, nens i adolescents. Aquestes necessitats estan classificades en diferents àrees o àmbits: rutines diàries, activitats físiques i joc, vincles afectius, educació, gestió emocional i altres (espai obert).

El recurs es pot consultar al portal web de DIXIT Centre de Documentació de Serveis Socials del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies en aquest enllaç.

 

El CEESC està adherit al programa Barcelona + Sostenible des de desembre de 2012.

 

El CGCEES planteja la incorporació de l'Educació Social al sistema educatiu presentant aportacions al Projecte de Llei Orgànica de Modificacions de la LOE.

El passat 25 de maig, el CGCEES va enviar un document amb aportacions i propostes per al Projecte de Llei Orgànica de Modificacions de la LOE (LOMLOE), aprovat pel Consell de Ministres del passat 15 de febrer, als diferents grups polítics que formen la Comissió d'Educació i Formació Professional del Congrés dels Diputats, per tal que sigui revisat i que hi donin suport en forma d'esmenes a l'articulat proposat que demana la incorporació de l'Educació Social al sistema educatiu.

Demanem la incorporació dels educadors i les educadores socials al sistema educatiu com una eina de promoció educativa i de compensació de les desigualtats a l'educació mitjançant la seva inclusió a la LOMLOE, i com un dret de la ciutadania, demanant una educació per al segle XXI.

 

Llegiu-ne la notícia completa.