Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

Agenda del CEESC

20
Abr
2020

20-04-2020 11:00 am -14:00 pm
Barcelona
Barcelona
Carrer d'Aragó, 141, 08015 Barcelona, España
Cicle Art i Cultura en l’acció socioeducativa. El Rec Comtal, un equipament cultural invisible

Cicle d'activitats al voltant dels diferents llenguatges artístics com a eines adequades per facilitar i promoure l’apoderament ja que permeten desenvolupar alguns conceptes clau com la creativitat, la democràcia i la transformació.

 

21
Abr
2020

21-04-2020 17:00 pm -20:00 pm
Camp de Tarragona
Camp de Tarragona
Pau Claris, 2
TALLER: Tenir cura de qui cuida

En aquest taller s’oferiran eines, estratègies i reflexions que ajudin a la millora de la tasca d’acompanyament dels professionals, a partir de l’autoconeixement i la cura del propi benestar.

 

21
Abr
2020

21-04-2020 18:00 pm
Barcelona
Barcelona
Carrer d'Aragó, 141, 08015 Barcelona, España
L'educació social: ofici vell, professió nova

Cicle de conferències de temàtica diversa que es duran a terme entre octubre i juny a les seus dels col·legis professionals col·laboradors, amb entrada lliure i oberta a tothom.

 

30
Abr
2020

30-04-2020
En línia
CURS ON LINE: El que no es veu no existeix: documentació visual en educació (2a ed.)

En conveni amb: Arkhé.

El curs es pot iniciar entre el 15 de gener i el 30 d'abril de 2020.

Documentar resulta rellevant per visibilitzar i, al mateix temps, per seguir aprenent i generant coneixement.

 

30
Abr
2020

30-04-2020
En línia
CURS ON LINE: Coeducació i acolliment en centres de protecció a la infància i l’adolescència (4a ed.)

En conveni amb: Arkhé.

El curs es pot iniciar entre el 15 de gener i el 30 d'abril de 2020.

Introduirem els conceptes sexe i gènere a l’atenció residencial a infants i adolescents per tal de desenvolupar accions crítiques que possibilitin espais de llibertat i no de manteniment d'estereotips.

 

30
Abr
2020

30-04-2020
En línia
CURS ON LINE: Treball amb famílies als centres del sistema de protecció (3a ed.)

En conveni amb: Arkhé.

El curs es pot iniciar entre el 15 de gener i el 30 d'abril de 2020.

S’ha de planificar des del primer dia per tal que les famílies se sentin implicades i que puguin veure que el retorn del seu fill/a està associat a la recuperació o adquisició de les capacitats parentals necessàries.

 

30
Abr
2020

30-04-2020
En línia
CURS ON LINE: Intervenció psicosocial amb víctimes de tràfic d’éssers humans amb finalitats d’explotació sexual (2a ed.)

En conveni amb: Arkhé.

El curs es pot iniciar entre el 15 de gener i el 30 d'abril de 2020.

Coneixerem els principals conceptes relacionats amb TEHFES, la legislació que criminalitza aquest delicte i ofereix suport a les víctimes i la situació actual d’aquest fenomen amb un especial enfocament a la ciutat de Barcelona.

 

30
Abr
2020

30-04-2020
En línia
CURS ON LINE: La competència cultural amb perspectiva de gènere en l’atenció psicosocial (2a ed.)

Aquest curs potenciarà un espai de debat i de reflexió sobre els reptes en la intervenció psicosocial amb dones de cultures, ètnies, religions i procedències diverses.

 

04
Mai
2020

04-05-2020 - 31-05-2020
En línia
CURS ON LINE: Gestió de festivals i música en viu

Es tracta d'un programa formatiu complet per guiar-se en la gestió, programació, producció i comunicació i finançament d'un festival de música modern i urbà.

 

07
Mai
2020

07-05-2020 10:00 am - 02-07-2020 14:00 pm
Barcelona
Barcelona
Carrer d'Aragó, 141, 08015 Barcelona, España
CURS: Conducció de grups de famílies per a la  parentalitat responsiva (3a ed.)

Es tracta de difondre i promoure la criança responsiva que, en paraules de Richter, és aquella que dona resposta contingent i adequada a les necessitats dels infants, sense haver d’adjectivar la parentalitat en positiu o en negatiu, sinó centrant l’interès en la capacitat dels adults en percebre l’estat de les necessitats de les criatures, interpretant-les correctament i responent de manera ajustada.