Logo
  • El CEESC
    • Qui som
    • Treballem per
    • Per a què serveix el CEESC?
    • Òrgans de govern
      • Assemblea
      • Junta de govern
      • Juntes delegades
        • Junta delegada del Camp de Tarragona
        • Junta delegada de Girona
        • Junta delegada de Lleida
        • Junta delegada de Terres de l'Ebre
    • Equip de treball
    • Pla de treball 2025
    • Ètica i Educació Social
    • Normativa
    • Documents professionals de referència
    • Portal de transparència i bon govern
    • Relacions institucionals
    • Proveïdors ètics
  • Home
  • Col·legia't
    • Com col·legiar-se
    • Quotes
    • Amics i Amigues del CEESC
    • Altres tràmits i gestions
    • Habilitació
  • Xarxa professional
  • Actualitat
    • Notícies
  • Defensa
    • Incidència politicotècnica
    • Observatori de la realitat sociolaboral de l'ES
    • Manifest pels Consells de Participació
    • Posicionaments i comunicats
  • Formació
    • Accions formatives del CEESC
    • Càpsules d'Educació Social
    • Formació a mida
    • Bonificacions amb FUNDAE
    • Descomptes en formacions
  • Projectes
    • Projectes propis
    • Projectes compartits
    • Projectes passats
    • Projectes recollits
  • Serveis
    • Desenvolupament professional
      • Borsa de treball
      • NIU - Suport a l'emprenedoria
      • Servei d'Acompanyament i Orientació en Processos d’Oposició
      • Vols formar part de la borsa d’expertes i experts del CEESC?
      • Servei de suport als registres de mediació i peritatge judicial
      • Programa Projecta't
      • Plataforma de cerca d'ajuts
      • Acreditació de competències
    • Assessorament i suport professional
      • Assessorament jurídic
      • Assegurança de Responsabilitat Civil
      • Servei d’Orientació en la resolució de conflictes i de Mediació en les Organitzacions (SOMO)
      • Assessorament professional personalitzat
    • Serveis de professionals a professionals
    • Descomptes i acords comercials
  • Universitats
  • Publicacions
    • Quaderns d'Educació Social
    • Full Informatiu
    • Butlletí digital
    • Blog
    • Informes de la professió
    • Coneixement i discurs professional
    • Altres publicacions
    • Normativa i acords d'interès
  • FAQ
  • Agenda
    • Activitats del CEESC
    • Activitats d'altres entitats
  • Contacte
  1. Inici
  2. Actualitat
  3. Notícies

Nova Borsa de Treball del CEESC: molt més que ofertes laborals

Estrenem Borsa de treball

Detalls
Publicat el 11 Juny 2025

Presentem aportacions al Decret d’Orientació Educativa 2025

Aportacions al Decret d’Orientació Educativa 2025

Detalls
Publicat el 10 Juny 2025

Manifest per un pacte pel padró a Catalunya

Manifest per un pacte pel padró a Catalunya

Detalls
Publicat el 10 Juny 2025

Comunicat del CEESC davant l’anunci del tancament de les ludoteques gestionades per la Generalitat de Catalunya

Comunicat del CEESC davant l’anunci del tancament de les ludoteques gestionades per la Generalitat de Catalunya

Davant la notícia que les ludoteques gestionades per la Generalitat de Catalunya deixaran de funcionar a finals d’aquest any, des del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) volem expressar la nostra preocupació i desacord amb aquesta decisió.

Les ludoteques són espais amb una funció socioeducativa fonamental. Són entorns on el joc esdevé una eina de desenvolupament, socialització, prevenció i inclusió, especialment per a la infància en situacions de vulnerabilitat. Entenem que aquests serveis formen part essencial del camp d’acció de la nostra professió, i aporten un valor que va molt més enllà del simple lleure.

Volem posar de manifest, també, el paper imprescindible que les educadores i els educadors socials han tingut i tenen en aquests espais, desenvolupant una tasca de gran qualitat, rigor i compromís. El tancament de les ludoteques suposa no només la desaparició d’un servei clau, sinó també la pèrdua directa de 17 places ocupades per professionals del nostre col·lectiu a la Direcció General d'Acció Cívica i Comunitària (DGACC). Una pèrdua que empobreix el sistema públic i debilita la presència de la nostra professió en àmbits comunitaris.

La decisió de tancar aquestes ludoteques arriba pocs dies abans que se celebri oficialment el Dia Internacional del Joc (11 de juny), reconegut per les Nacions Unides. Aquesta jornada posa de relleu el dret de tots els infants a jugar i la importància del joc com a eina de desenvolupament integral i benestar. És especialment incoherent que, mentre es promou públicament aquest dret fonamental, es tanquin espais que el fan possible en l’àmbit comunitari i des d’una mirada educativa.

També resulta contradictori que aquesta mesura arribi en un moment en què les administracions públiques fan bandera de la importància de les polítiques de prevenció amb la infància, però alhora desmantellen serveis clau que en són un exemple clar i consolidat. Les ludoteques són espais educatius, d’acompanyament, de suport a les famílies i de detecció primerenca de situacions de risc.

Considerem preocupant que la principal motivació d’aquesta estratègia pugui ser l’extinció de les places, amb l’objectiu de destinar-ne els recursos, en el millor dels casos, a altres serveis del Departament. Tot fa pensar, però, que aquests recursos difícilment es destinaran a reforçar la presència d’educadors i educadores socials, i que fins i tot podrien servir per externalitzar o privatitzar serveis.

De fet, algunes declaracions apunten la seva reconversió en serveis del programa "Jugar i Descobrir". Es tracta d'una tipologia de servei en què els professionals tenen un perfil que no és el de l'educació social. L’educador social té una formació i un abast d’intervenció més ampli que el monitor de lleure o que les persones titulades en formació professional, i això li permet abordar situacions educatives, socials i emocionals amb més profunditat i continuïtat, que ara es perdrien.

Aquesta pèrdua implica també un pas enrere en el reconeixement i la visibilitat de la professió més enllà dels serveis socials tradicionals o dels àmbits de màxima complexitat. La desaparició de la nostra presència en espais comunitaris contribueix a una imatge residual de la professió, allunyada de la universalitat de la nostra tasca i del treball preventiu de proximitat.

Per tot plegat, reivindiquem la necessitat de preservar aquests serveis, reforçar-los i reconèixer-ne el paper estratègic en les polítiques socials i educatives del país.

Des del CEESC, ens posem a disposició per dialogar i treballar conjuntament amb les institucions per buscar alternatives que garanteixin la continuïtat d’aquests espais i la seva funció educativa i comunitària.

No podem parlar de drets de la infància, ni de prevenció real, sense garantir espais com les ludoteques i la presència de professionals formats i reconeguts per a desenvolupar-hi la seva tasca.

 

Barcelona, 3 de juny de 2025
Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC)

Detalls
Publicat el 03 Juny 2025

Inaugurem la nova seu del CEESC: un espai compartit, obert i amb vocació comunitària

Ahir, 28 de maig de 2025, el CEESC vam celebrar l’acte d’inauguració oficial de la seva nova seu, ubicada a la Fundació Carulla. Malgrat que ja fa un temps que el Col·legi hi ha començat a treballar, aquest acte ha volgut simbolitzar l’inici d’una nova etapa, amb el convenciment que els espais que habitem condicionen i potencien la nostra acció educativa i comunitària.

L’acte va comptar amb una nombrosa assistència de persones col·legiades, professionals del sector, així com representants polítics i d’altres entitats i institucions.


Un espai per generar contextos

Des del primer moment, la nova seu del CEESC s’ha pensat com un espai viu, obert i compartit. En paraules del president del CEESC, Marc Queralt, “el CEESC està en moviment constant”, i aquesta nova etapa reflecteix aquest dinamisme. “Avui donem el tret de sortida a una cosa que va començar fa temps”, va dir, destacant que l’objectiu no era només trobar un espai físic, sinó un lloc que connectés amb els valors de la professió: “La nostra feina té a veure amb generar contextos, amb el treball comunitari, amb la interacció. I aquest espai ens ho permet”.

La directora de la Fundació Carulla, Marta Esteve, va donar la benvinguda a la comunitat del CEESC amb paraules plenes de calidesa: “Aquesta és casa vostra”, afirmant que la suma de mirades i experiències des de diferents disciplines permet arribar més lluny.


Una mirada profunda als espais: intervenció d’Itziar González

L’arquitecta i urbanista social Itziar González i Virós va oferir una reflexió inspiradora que va obrir l’acte i que va ressonar al llarg de tota la jornada. Va posar l’accent en el significat dels espais que habitem i en la relació que hi establim, especialment quan parlem d’un col·lectiu com el de l’educació social, estretament lligat al territori, a les persones i als vincles.

Va assenyalar que “és important reconèixer que qui ens acull, desplaça coses pròpies”, fent referència a la importància de generar una convivència respectuosa quan s’ocupa un espai compartit. També va convidar a començar a parlar dels espais des d’una “dimensió multisensorial”, posant en relleu que les condicions físiques, emocionals i simbòliques d’un espai influeixen en com ens hi sentim i com hi actuem.

González va subratllar que “és fonamental que les persones sentin que formen part d’una comunitat. Sentir-se part d’alguna cosa ajuda a situar-se”. Aquesta idea encaixa plenament amb el que representa la nova seu del CEESC: un lloc per reconèixer-se, compartir i transformar. Un espai des d’on generar acció col·lectiva i sentit de pertinença.


Taula rodona: els espais com a eina socioeducativa

En la taula rodona diverses veus del món educatiu, comunitari i de l’arquitectura i el disseny, van dialogar al voltant dels espais com a eina de transformació social i educativa.
Antonio Rosa, educador social i antropòleg, va posar en relleu que “són les persones qui defineixen els espais”, i va recordar que molts dels llocs on intervenen els i les educadores socials no han estat pensats per acollir acció educativa. Va destacar la importància d'identificar-hi el conflicte i la governança com a elements estructurals.

Anaïs Esmerado, investigadora en disseny social, va defensar que cal adquirir eines per “fer-te llar allà on vagis”, mentre que Sandra Guiu, interiorista i degana del CODIC, va reivindicar espais dissenyats des de la funcionalitat i la relació: “No es tracta de fer espais bonics, sinó útils per a la gent”, va dir, tot posant èmfasi en la participació de les persones en la seva pròpia definició de l’espai.

Des del públic, es va obrir un diàleg viu amb preguntes, com la d’una jove assistent que va qüestionar com fer arribar les pràctiques innovadores als i les professionals de base. Xavi Campos, director de l’equip de gerència del CEESC, va recollir aquesta inquietud remarcant que “una de les responsabilitats del Col·legi és acompanyar els recorreguts vitals i professionals de les educadores i educadors socials”. I va concloure: “Tenim el mal costum de no explicar-nos. I una manera de fer-ho és des de la multidisciplinarietat”.


Visita, teatre i brindis: una celebració col·lectiva

Un cop acabada la taula rodona, les persones assistents van poder fer una visita guiada per tota la nova seu, una oportunitat per descobrir els diferents espais de treball i trobada del Col·legi. Aquesta visita va comptar amb la col·laboració del grup de teatre amateur Farandulacis, que va dinamitzar el recorregut amb petites intervencions humorístiques, aportant un toc lúdic i reflexiu a l’experiència.

La jornada va acabar amb un esquetx humorístic a la terrassa, un espai emblemàtic de la nova seu que simbolitza obertura, horitzó i comunitat. Allà es va fer un brindis col·lectiu amb productes de L'Olivera per celebrar aquest nou començament i per agrair la presència i implicació de totes les persones assistents.

Aquesta inauguració ha estat, en definitiva, una oportunitat per pensar-nos com a col·lectiu professional i com a comunitat. Un espai al servei de les educadores i educadors socials i de la societat que volem construir. Ara només falta que us el feu vostre!

 

>>Consulta la relatoria de l'espai de debat.

Detalls
Publicat el 29 Mai 2025

COMUNICAT | Reivindiquem la continuïtat i ampliació de la figura de l’educador/a social als centres educatius de Catalunya davant de la incertesa pel final del programa actual

Des del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) reclamem amb fermesa la continuïtat i ampliació de la presència de professionals de l’educació social als centres escolars del nostre país per tal de donar resposta a l’anàlisi de necessitats compartides pel conjunt de la comunitat educativa.

Actualment, només 85 escoles i instituts compten amb la figura de l’educador/a social, en el marc d’un programa del Departament d’Educació i Formació Professional que finalitza aquest curs. El Pla de millora d'oportunitats educatives (PMOE - PROA+), on s’enquadren les places, té data de finalització a 31 d’agost. Tant l’anterior equip de la conselleria com l’actual afirmen que hi ha un marge de pròrroga de 2 anys més, però a data d’avui aquesta pròrroga encara no s’ha ratificat.

El sistema educatiu català compta amb vora 3.000 centres, des de segon cicle d’Infantil fins a Secundària. Per tant, la presència actual amb 85 places és encara limitada i provisional. El Departament d’Educació i Formació Professional compta amb educadores socials des del curs 2020-2021 i en aquests 5 cursos s’ha comprovat que la figura no pot desaparèixer ni quedar relegada a una anècdota dins del sistema. Cal consolidar-la i estendre-la a tots els centres, més enllà dels considerats d’alta complexitat, i han d’esdevenir un recurs estructural, estable i imprescindible.

L’educadora o educador social és una figura fonamental en el treball interdisciplinari dins l’escola: acompanya els infants i adolescents en el seu procés educatiu, atén la diversitat i les condicions d’educabilitat, afavoreix la convivència i teixeix vincles entre el centre educatiu, les famílies i el territori. Aquesta mirada complementària a la pedagògica és clau per construir escoles inclusives i afavorir l’èxit educatiu de tot l’alumnat.

A més, és un perfil idoni per assumir noves funcions sorgides en l’àmbit educatiu, com les coordinacions de benestar i protecció recollides a la LOPIVI, com les figures COCOBE. Són rols que requereixen coneixement, sensibilitat social i capacitat de treball comunitari, qualitats intrínseques a l’educació social.

Des del CEESC hem demanat un espai d’interlocució amb el Departament d’Educació per tal d’aclarir una qüestió urgent com és el futur de les educadores i els educadors socials en els centres escolars però no hem rebut concreció a les peticions de trobada. Cal recordar que en la reunió que vam mantenir amb la consellera Esther Niubó al mes de gener, es va afirmar la voluntat de prorrogar un parell de cursos més el pla PMOE-PROA+, incloses les places d’educador/a social, però ara, que ja s’acosta el final del curs escolar, encara no ha arribat l’aprovació oficial amb tota la incertesa que genera a professionals i centres educatius.

Cal destacar les mostres creixents de suport i compromís per part de la comunitat educativa, com les que hem vist recentment a l’Institut Eduard Fontseré de L'Hospitalet de Llobregat. Famílies, alumnat i equip docent s’han mobilitzat amb contundència per defensar la continuïtat de la seva educadora social. Des del CEESC agraïm, compartim plenament aquesta lluita, i donem suport a les mobilitzacions.

L’experiència iniciada el curs 2020-2021 genera interès dins i fora de Catalunya. Sense anar més lluny, el divendres 23 de maig, el CEESC va explicar l’impacte de la figura de l’educador/a social en el sistema escolar en una jornada que va tenir lloc a la Universitat de València (UV) i que va ser organitzada pel Col·legi Oficial d'Educadores i Educadors Socials de la Comunitat Valenciana juntament amb la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació de la Generalitat Valenciana i la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la UV.

D’altra banda, aquest curs, el Departament d’Educació i Formació Professional ha implementat 52 places d’educador/a social en els serveis educatius de zona per abordar l’abandonament escolar prematur. Aquestes places, com a estructurals que són, han entrat en el concurs de trasllats del cos d’educadors i educadores socials de la Generalitat de Catalunya. Des del CEESC volem agrair la feina feta per les professionals que aquest curs han iniciat el Projecte Reconnect-ES, com a interines o en comissió de servei, pel compromís per oferir noves oportunitats als i les joves d'entre 16 i 24 anys per tenir una societat més i millor formada.

Per tot això, exigim al Departament d’Educació i Formació Professional un compromís clar, ferm i valent amb la incorporació definitiva dels educadors i les educadores socials als centres educatius de Catalunya. Ja no es tracta de programes provisionals ni de mesures parcials: és hora de reconèixer la tasca essencial de l’educació social i de convertir-la en un pilar estructural del sistema educatiu català.

Detalls
Publicat el 29 Mai 2025

El CEESC valora positivament l’orientació de la reforma de la DGAIA, però estarà amatent a com s’aplica

Valoració de la reforma de la DGAIA

Detalls
Publicat el 26 Mai 2025

El CEESC als mitjans: davant la crisi del sistema de protecció

Els fets que han sacsejat el sistema de protecció a la infància a Catalunya aquestes darreres setmanes han generat un fort impacte social i mediàtic. Davant d’una situació tan greu i dolorosa com la denúncia per agressions sexuals a una menor sota la tutela de l’administració, el debat públic s’ha obert amb intensitat, i la premsa n’ha fet un seguiment ampli i sostingut.

Des del CEESC, com a col·legi professional de referència en l’àmbit de l’educació social, hem volgut ser-hi presents per aportar mirada, criteri i responsabilitat, i fer valdre la veu d’un col·lectiu que treballa cada dia, sovint en condicions molt difícils, per garantir els drets i la protecció dels infants.

En aquest recull de premsa hi trobareu els articles, entrevistes i reportatges en què hem participat o que s’han fet ressò del posicionament del CEESC, arran dels fets, i també del Comunicat oficial emès el 14 de maig.

 

Entrevista a Albert Font-Tarrés. "Els serveis de la DGAIA estan majoritàriament externalitzats i precaritzats"
'Notícies en Xarxa. Edició matí' - La Xarxa [3/6/2025]

Albert Font-Tarrés, vicepresident de la Junta de Govern del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya: «Per fer una bona reforma de la DGAIA calen més recursos»
Segre [1/6/2025]

L’oposició exigeix que la reforma no tapi la investigació dels escàndols
El Periódico [27/5/2025]

Ampli consens del sector social amb la reforma de la DGAIA, tot i que reclamen concrecions 
Social.cat [27/5/2025]

Declaracions de Marta Fité per als informatius de Rac1 sobre la reforma de la Dgaia
'No ho se' - Rac1 (minut 14:55) [26/05/2025]

Entrevista a Marta Fité sobre la reforma de la DGAIA
Catalunya Informació (minut 34)  [26/05/2025]

Reforma de la DGAIA
'L'informatiu' - RTVE [26/05/2025]

Entrevista a Xavi Campos arran de l'anunci de la reforma de la DGAIA
'Telenotícies migdia', 324 [26/05/2025]

Entrevista a Marta Fité arran de l'anunci de la reforma de la DGAIA
'La Bruixola', 324 [26/05/2025]

Entidades y educadores piden presupuesto para la reforma de la DGAIA: "Sin dinero, el plan está cojo"
El Periódico [26/5/2025]

Pressupost, manca de concreció i inestabilitat laboral: els recels dels educadors socials sobre la nova DGAIA
Vilaweb [26/5/2025]

Vot de confiança del sector social a la refundació de la DGAIA: del pas esperat als deures pendents
Nació Digital [26/5/2025]

El Ceesc valora "positivamente" la reforma de la Dgaia pero estará atento a cómo se implementa
EuropaPress [26/5/2025]

El paper difícil de l'educador social: "Costa jubilar-se fent aquesta feina"
324 [25/05/2025]

Entrevista a Albert Font-Tarrés
Catalunya Informació (minut 4) [25/05/2025]

Los retos de la transformación de la DGAIA: externalización, malas condiciones laborales y falta de coordinación
El País [25/5/2025]

Últimos días de la DGAIA y otro "Pacto Nacional"
Crónica Global [25/5/2025]

Educadores sociales piden más recursos y menos rotación en los centros de menores tutelados
EuropaPress [25/5/2025]

L'alta rotació d'educadors i els sous baixos fan trontollar els centres de menors
Catalunya Press [25/5/2025]

Greus fets de violència sexual cap a una menor d’edat sota la guarda de l’administració
Catalunya Plural [24/5/2025]

La red de pederastia de Barcelona destapa un modelo de protección precario y que agoniza
infoLibre [23/5/2025]

Els educadors socials denuncien manca de "lideratge polític" en la protecció d'infants i "parts fosques" de les entitats
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, ACN [23/5/2025]

Les violacions a una nena sota guarda de la DGAIA, punta de l'iceberg d'una xarxa de pederàstia
Entrevista a Damas Vidal, vocal de la Junta de Govern del CEESC, Catalunya Informació [22/5/2025]

"S'han de fer tots els esforços i s'ha de treballar perquè no torni a passar un fet com aquest".
Entrevista a Damas Vidal, vocal de la Junta de Govern del CEESC, Catalunya Ràdio [21/5/2025]

Escándalo sobre escándalo en la DGAIA
Crónica Global [21/5/2025]

Les tres causes judicials contra la macroxarxa de pederàstia a Barcelona ja sumen setze investigats
Diari Ara [21/5/2025]

Menors tutelats: què falla perquè siguin víctimes per als...
Entrevista a Albert Font-Tarrés, vicepresident del CEESC, Diari Ara [21/5/2025]

Els educadors socials critiquen que el sistema de protecció d'infants està fet a "pedaços"
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, Diari de Girona [21/5/2025]

Video: Els educadors socials denuncien manca de "lideratge polític" en la protecció d'infants i "parts fosques" de les entitats
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, Diari de Girona [21/5/2025]

Greus fets de violència sexual cap a una menor d’edat sota la guarda de l’administració
Diari de l'Educació [21/5/2025]

Los educadores sociales advierten que el caso de la menor custodiada por la DGAIA que fue violada «no es una excepción»
El Liberal [21/5/2025]

Junts demana una comissió d’investigació per la crisi a la DGAIA
El Món [18/5/2025]

Els educadors alerten que el sistema de protecció de la DGAIA està “obsolet”
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, El Món [18/5/2025]

Els educadors socials avisen que l'escàndol de la menor a càrrec de la DGAIA "no és una excepció"
El Nacional [17/5/2025]

El Govern admet que la DGAIA necessita una "transformació profunda" des de fa anys
El Nacional [16/5/2025]

Del ‘caso Trinity’ al ‘Damocles’: la medida contra agresiones sexuales a menores tutelados que no funcionó en Cataluña
Entrevista a Xavi Campos, gerent del CEESC i a Miquel Miquel, educador social, El País [15/5/2025]

El caso de la niña violada bajo guarda de la DGAIA agrava la crisis del organismo
El Periódico [15/5/2025]

La profunda crisis de la DGAIA
El Periódico [15/5/2025]

Els educadors socials alerten que el cas de la menor custodiada per la DGAIA prostituïda “no és una excepció”
El Punt Avui [15/5/2025]

Crit d’alerta dels educadors socials en la protecció d’infants
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, El Punt Avui [15/5/2025]

Els educadors socials denuncien manca de ''lideratge polític'' en la protecció d'infants
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, El Gerió Digital [15/5/2025]

Alerten que el cas de la menor de la DGAIA violada i prostituïda “no és una excepció”
La Ciutat [15/5/2025]

La DGAIA tocada de mort
La República [15/5/2025]

Los educadores sociales urgen a una revisión del sistema de acogida: “La protección no funciona”
Entrevista a Olga Giner, tresorera del CEESC, La Vanguardia [15/5/2025]

Els educadors socials avisen que l'escàndol de la menor a càrrec de la DGAIA "no és una excepció"
Nació Digital [15/5/2025]

Els educadors socials denuncien manca de lideratge polític en la protecció d'infants i «parts fosques» de les entitats
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, Nació Digital [15/5/2025]

El cas d'agressió sexual a una nena tutelada per la DGAIA: "No és l'única"
Entrevista a Xavi Campos, gerent del CEESC, Onda Cero - La Brúixola [15/5/2025]

Lluís Vila Savall, educador social: "La DGAIA és una institució molt opaca; quan hi ha un escàndol aplica protocols per justificar-se"
Entrevista a Lluís Vila, educador social, Rac1 - El món a Rac 1 [15/5/2025]

Anàlisi. Xavi Campos “Hi ha deficiències estructurals a la DGAIA, hem d’escoltar als infants”
Entrevista a Xavi Campos, gerent del CEESC, Ràdio 4 - l’Entrellat [15/5/2025]

Entrevista a Xavi Campos
Entrevista a Xavi Campos, gerent del CEESC, Ràdio 4 - l’Entrellat [14/5/2025]

Els educadors socials avisen que la DGAIA "no funciona" arran de la menor víctima d'una xarxa de pederàstia
Entrevista a Olga Giner, tresorera del CEESC, Ràdio Estel [14/5/2025]

Els educadors socials assenyalen "deficiències a nivell estructural" a la DGAIA
Entrevista a Xavi Campos, gerent del CEESC, RTVE - Cafè d'idees [14/5/2025]

"El sistema de protecció a la infància ha de garantir els drets dels infants i adolescents que té sota la seva protecció"
Entrevista a Damas Vidal, vocal de la Junta de Govern del CEESC, RTVE - Informatius [14/5/2025]

El Govern iniciarà una "auditoria completa per identificar les accions correctives" de la DGAIA
RTVE - Notícies [14/5/2025]

Els educadors socials alerten que el cas de la menor d’edat tutelada violada i prostituïda “no és una excepció”
Social.cat [14/5/2025]

Sense estabilitat no hi ha protecció: els educadors socials exigeixen canvis en les polítiques d’infància i adolescència
Social.cat [14/5/2025]

Arran del cas de les violacions reiterades a una menor sota la guarda de la DGAIA, el gerent del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya, Xavi Campos, reivindica que cal una revisió del sistema de protecció a la infància.
Tv3 - Els Matins [14/5/2025]

La consellera de Drets Socials, Mònica Martínez Bravo, vol engegar una transformació profunda de la DGAIA, i per això defensa el canvi que va fer a la seva cúpula fa pocs mesos.
Entrevista a Xavi Campos, gerent del CEESC, Tv3 - Els Matins [14/5/2025]

Les violacions a una nena sota guarda de la DGAIA, punta de l'iceberg d'una xarxa de pederàstia
Entrevista a Damas Vidal, vocal de la Junta de Govern del CEESC, Tv3 - Informatius [14/5/2025]

"Són com trasters": educadors denuncien falta de mitjans per fer la feina als centres de menors
Entrevista a Xavi Campos, gerent del CEESC, Tv3 - Informatius [14/5/2025]

Els educadors socials denuncien manca de "lideratge polític" en la protecció d'infants i "parts fosques" de les entitats
Entrevista a Marc Queralt, president del CEESC, Tv3 - Informatius [14/5/2025]

Un ex-vice-president dels educadors socials insta a replantejar del tot la DGAIA arran de les violacions a una menor
Vilaweb [14/5/2025]

 

[Darrera actualització: 23 de maig de 2025]

Detalls
Publicat el 23 Mai 2025
  1. El CEESC es reuneix amb l’Aliança Educació 360 per avançar en l’equitat educativa

Pàgina 8 de 151

  • Inici
  • Anterior
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Següent
  • Final

Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya  •  934 521 008  •  ceesc@ceesc.cat

Política de privacitat

Política de galetes

 

Avís legal