El CEESC ofereix aquest servei com a model de gestió alternativa dels conflictes que poden sorgir en el desenvolupament de la professió per tal de millorar les relacions interpersonals i amb l’organització on es desenvolupa la tasca professional, així com d’aquesta vers altres situacions professionals.
La finalitat és afavorir la comunicació entre les parts en conflicte, propiciant l’escolta i facilitant la reflexió i la gestió de la problemàtica plantejada.
Posem al vostre abast un espai on poder expressar qualsevol dificultat, inquietud o conflicte en un ambient totalment confidencial, personal i professionalitzat.
A QUI VA DIRIGIT?
- qualsevol educadora o educador, col·legiat o no, que tingui el desig d’expressar algun malestar o dificultats de relació i de comunicació amb d’altres companys, usuaris, o amb la mateixa organització.
- qualsevol organització que necessiti gestionar un conflicte amb algun treballador, proveïdor, client o usuari per transformar-lo en quelcom positiu per a tots.
QUAN ENS POT SER ÚTIL AQUEST SERVEI
Situacions conflictives que un educador/a es pot trobar en la seva tasca diària:
- Dificultats d’entesa amb l’empresa, amb direcció, amb l’equip...
- Negociació de condicions en el seu lloc de treball.
- Faltes i sancions.
- Conciliació vida laboral i familiar.
- Mobbing o situacions interpersonals complicades amb altres companys.
- Manca de consens amb l’equip de treball.
- Conflictes interpersonals.
Situacions conflictives que des de l’organització es poden detectar:
- Diferències entre direcció i equips de treball.
- Diferències entre juntes directives i direcció.
- Recerca d’acords entre empresa i comitès o representants de treballadors.
- Relacions d’empresa/organitzacions amb agents externs, proveïdors, altres entitats...
PREUS
Persona col·legiada: 16 €
Persona no col·legiada: 24 €
Entitat: 106 €
COM CONTACTAR
Adreçar-se telefònicament a: 934 521 008
Per correu electrònic a:
Amplia la informació del Servei de Resolució de Conflictes i Mediació