En aquest apartat hi trobareu tota la documentació relativa a la informació institucional, econòmica i estadística que, de manera clara i organitzada, el Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya posa a la vostra disposició i s'obliga a mantenir actualitzada en compliment de la Llei de Transparència (Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern - DOGC núm. 6780 de 31/12/2014).
INFORMACIÓ INSTITUCIONAL
1. Presentació de la institució i dades de contacte
2. Funcions públiques del Col·legi
3. Normativa aplicable:
- Ley 2/1974, de 13 de febrero, sobre colegios profesionales (estatal)
- Llei 7/2006, de 31 de maig, de l’exercici de professions titulades i dels col·legis professionals (catalana)
- Estatuts del CEESC
- Normativa sobre societats professionals
- Codi deontològic
- Procediment sancionador
4. Estructura organitzativa:
- Organització territorial
- Junta de Govern
- Comissions i altres òrgans col·legials
- Codi de conducta dels membres dels òrgans de govern col·legials
- Organigrama organitzatiu
- Comitè d'Ètica
INFORMACIÓ ECONÒMICA
1. Pressupostos:
- Pressupost 2024
- Pressupost 2023
- Pressupost 2022
- Pressupost 2021
- Pressupost 2020
- Pressupost 2019
- Pressupost 2018
- Pressupost 2017
- Pressupost 2016
2. Comptes anuals:
- Liquidacions pressupostàries 2023: trobareu aquesta informació al Balanç i compte de resultats de 2023 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2022: trobareu aquesta informació a la Memòria econòmica 2022 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2021: trobareu aquesta informació a la Memòria econòmica 2021 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2020: trobareu aquesta informació a la Memòria econòmica 2020 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2019: trobareu aquesta informació de la pàgina 62 a la 70 de la Memòria 2019 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2018: trobareu aquesta informació de la pàgina 54 a la 67 de la Memòria 2018 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2017: trobareu aquesta informació de la pàgina 62 a la 70 de la Memòria 2017 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2016: trobareu aquesta informació de la pàgina 67 a la 76 de la Memòria 2016 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2015: trobareu aquesta informació de la pàgina 76 a la 86 de la Memòria 2015 del CEESC
- Liquidacions pressupostàries 2014: trobareu aquesta informació de la pàgina 64 a la 69 de la Memòria 2014 del CEESC
3. Informes d’auditoria:
- Any 2023: Informe de procediments acordats
- Any 2022: Informe de procediments acordats
- Any 2021: Informe de procediments acordats
- Any 2020: Informe de procediments acordats
- Any 2019: Informe de procediments acordats
- Any 2018: Informe de procediments acordats
- Any 2017: Informe de procediments acordats
- Any 2016: Informe de procediments acordats
- Any 2015: Informe de procediments acordats
- Any 2014: Informe de procediments acordats
4. Retribucions dels membres de la Junta de Govern i despeses de personal:
- Despesa de personal 2023: trobareu aquesta informació a la pàgina 2 del pressupost 2023.
- Despesa de personal 2022: trobareu aquesta informació a la pàgina 2 del pressupost 2022.
- Despesa de personal 2021: trobareu aquesta informació a la pàgina 2 del pressupost 2021.
- Despesa de personal 2020: trobareu aquesta informació a la pàgina 2 i 3 del pressupost 2020.
- Despesa de personal 2019: trobareu aquesta informació a la pàgina 2 del pressupost 2019
- Despesa de personal 2018: trobareu aquesta informació a la página 3 i 4 del pressupost 2018
- Despesa de personal 2017: trobareu aquesta informació a la página 3 i 4 del pressupost 2017
- Despesa de personal 2016: trobareu aquesta informació a la página 3 del pressupost 2016
- Despesa de personal 2015: trobareu aquesta informació a la página 1 del pressupost 2015
- Certificat de la Junta de Govern conforme no reben cap remuneració per desenvolupar la seva tasca (2015)
- Certificat de la Junta de Govern conforme no reben cap remuneració per desenvolupar la seva tasca (2018)
- Certificat de la Junta de Govern conforme no reben cap remuneració per desenvolupar la seva tasca (2019)
- Certificat de la Junta de Govern conforme no reben cap remuneració per desenvolupar la seva tasca (2020)
5. Subvencions i/o ajuts:
- Quadre de relació de subvencions 2023
- Quadre de relació de subvencions 2022
- Quadre de relació de subvencions 2021
- Quadre de relació de subvencions 2020
- Quadre de relació de subvencions 2019
- Quadre de relació de subvencions 2018
- Quadre de relació de subvencions 2017
- Quadre de relació de subvencions 2016
- Quadre de relació de subvencions 2015
- Quadre de relació de subvencions 2014
ACCIÓ COL·LEGIAL
1. Plans de treball:
- Pla de treball del CEESC per al 2024
- Pla de treball del CEESC per al 2023
- Pla de treball del CEESC per al 2022
- Pla de treball del CEESC per al 2021
- Pla de treball del CEESC per al 2020
- Pla de treball del CEESC per al 2019
- Pla de treball del CEESC per al 2018
2. Memòries anuals:
Informació estadística, sobre altes i baixes col·legials; activitat de visat; queixes i reclamacions de consumidors i usuaris; i procediments informatius i sancionadors.
- 2023: pàgines 3 i 17 de la Memòria 2023 del CEESC
- 2022: pàgines 3 a 5 de la Memòria 2022 del CEESC
- 2021: pàgines 3 a 5 de la Memòria 2021 del CEESC
- 2020: pàgines 3 a 5 de la Memòria 2020 del CEESC
- 2019: pàgines 4 a 7 de la Memòria 2019 del CEESC
- 2018: pàgines 4 a 6 de la Memòria 2018 del CEESC
- 2017: pàgines 4 i 5 de la Memòria 2017 del CEESC
- 2016: pàgines 4 i 5 de la Memòria 2016 del CEESC
- 2015: pàgines 6 a 8 de la Memòria 2015 del CEESC
- 2014: pàgines 11 a 13 de la Memòria 2014 del CEESC
3. Serveis col·legials:
- Quaderns d’Educació Social
- Assegurança de Responsabilitat Civil
- Servei d’Ocupació i Orientació Professional
- Lloguer i cessió d’espais
- Assessorament jurídic
- Vols ser mediador/a?
- Vols ser pèrit judicial?
- Servei d'Acompanyament i Orientació en Processos d’Oposició
4. Finestreta Única
5. Protecció de dades personals:
Delegada de Protecció de dades personals
Nom i cognom: Natalia Marín (Objetivo Tarsys)
Correu electrònic:
Política de protecció de dades personals dels membres del CEESC. Podeu consultar la política de protecció de dades aquí.
Exercici dels drets relatiu a la protecció de dades personals
Segons l’article 12.1, article 13 i article 14 del Reglament (UE)2016/679 del Parlament Europeu i de Consell de 27 d’abril de 2016, s’estableix l’obligació del responsable de Tractament d’informar sobre:
Responsable de les dades Delegat/da de Protecció de dades
- Finalitat del tractament
- Termini de conservació
- Legitimació
- Destinataris
- Procedència
- Mesures de seguretat
I d’acord amb els articles 15 a 22 del Reglament (UE) 2016/679 els interessats poden exercir els següents drets sobre les dades:
- Dret a l’accés: Aquest tràmit us permet sol·licita i obtenir informació sobre si les vostres dades de caràcter personal, incloses als registres d’activitats de tractament del CEESC, estan sent objecte de tractament, amb quina finalitat i amb quin usos concrets, així com quin és l’origen de les dades i quines comunicacions s’han realitzat o es presten realitzar. Descarrega el document.
- Dret a rectificació: aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació de les seves dades personals quan sigui inexactes o incompletes. La sol·licitud de rectificació l’interessat haurà d’indicar la dada o les dades errònies i la correcció corresponent, i haurà d’anar acompanyada de la documentació que ho justifica en cada cas. Descarrega el document.
- Dret d’oposició: aquest tràmit us permet sol·licitar que no es tractin les vostres dades personals o, es cessi el seu tractament, si aquest s’hagués iniciat anteriorment. Aquest dret es pot exercir en diferents casos. Descarrega el document.
- Dret a la limitació del tractament: aquest tràmit us permet sol·licitar la limitació del tractament de les vostres dades, si es compleix un seguit de condicions. Descarrega el document.
6. Registre d'Activitats de Tractament del CEESC:
- Registre d’Activitats de Tractaments del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de Catalunya 2024
7. Bústia ètica:
L'objecte d’aquest canal és regular la recepció, tractament, investigació, correcció i reparació de les denúncies o comunicacions sobre possibles irregularitats o incompliments comesos per totes les persones integrants del CEESC, incloent-hi les treballadores i treballadors, les juntes delegades i la Junta de Govern.
TREBALLADORS I TREBALLADORES
- Plantilla de treballadors i treballadores del CEESC.
- Acord d'empresa de les condicions de treball del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya per al període 2017-2021.
CONVENIS I CONTRACTES
- Quadre de relació de convenis de l'any 2023
- Quadre de relació de convenis de l'any 2022
- Quadre de relació de convenis de l'any 2021
- Quadre de relació de convenis de l'any 2020
- Quadre de relació de convenis de l'any 2019
- Quadre de relació de convenis de l'any 2018
- Quadre de relació de convenis de l'any 2017
- Quadre de relació de convenis de l'any 2016
- Quadre de relació de convenis de l'any 2015
- Conveni amb la Diputació de Barcelona
- Conveni per a la creació del Premi Internacional en Educació Social Joaquim Grau i Fuster
- Conveni amb el CGCEES
ALTRES INFORMACIONS D’INTERÈS
- Participació del Col·legi en fundacions o entitats públiques.
- Dret d’accés a la informació pública col·legial. L'exercici d'aquest dret esta regulat en l’article 18 i següents de la Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
Data de la darrera actualització: 19 de març de 2024