Data: dijous, 20 de març, a les 17.00 h
Lloc: Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Edifici Ventura i Gassol N0, aula VG-002.
Vuitena edició del Camins i Perspectives de l’Educació Social.
Es tracta de sessions organitzades entre el CEESC i les universitats catalanes per mostrar en viu diferents àmbits professionals a a partir dels testimonis de les educadores i educadors socials que hi treballen. Quin és el seu dia a dia? Què és el que més els agrada i el que menys de la seva feina? Quines funcions i tasques tenen? Amb quins professionals es relacionen?
En aquestes sessions, a més, hi participarà un membre de l’equip tècnic del CEESC que aportarà informació pràctica i útil sobre la professió, el mercat de treball actual de l’Educació Social, la contractació pública, privada, etc.
En aquesta sessió a la URV hi participaran:
#PerspectivES2025
>>Ben aviat tindrem tota la informació sobre el Camins i Perspectives 2025.
Les diferents sessions del Camins i Perspectives estan organitzades pel Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya en col·laboració amb les universitats catalanes: Universitat de Lleida, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat Ramon Llull - Fundació Pere Tarrés, Universitat de Vic i Universitat Oberta de Catalunya.
Inici de l'activitat | 20-03-2025 17:00 |
Localització | Camp de Tarragona |