Data: Divendres, 29 de novembre, a les 18.30 h.
Lloc: Presencial. Seu del CEESC a Girona. Carrer Ibèria, 4.
Activitat oberta i gratuïta prèvia inscripció en aquest enllaç.
Una nova sessió del Seminari Educació Social sobre la Taula en què parlarem del valor i les conseqüències del llenguatge en l'educació social:
La manera com anomenem les persones amb qui treballem (usuari, persona, subjecte) pot tenir conseqüències i efectes diferents en cada cas.
Com afecta en la subjectivitat i en la percepció d'un mateix i dels altres aquesta tria?
A banda de ser un espai de reflexió en què no hi ha ponents sinó que tothom que ho vulgui pot agafar la paraula, també esperem poder-hi fer presentacions de llibres, compartir inquietuds que puguin anar sorgint i, per què no, trobar afinitats que ens permetin ampliar coneixements, bibliografia o filmografia.
L'objectiu és generar sinergies a l'entorn a l'educació i que tothom pugui anar-se fent seu aquest espai.
Si ets professional de l'educació social i creus que el debat enriqueix la nostra pràctica, vine, t'hi esperem!
Properes sessions:
>>Inscriu-t'hi en aquest enllaç.
>>Més informació sobre el Seminari Educació Social sobre la Taula.
---
Et recordem que que una activitat sigui gratuïta no vol dir que no tingui valor. Des del CEESC hi invertim recursos humans i econòmics per dur-la a terme, així que si us hi apunteu, però finalment no podeu venir, aviseu-nos, si us plau. La vostra plaça pot anar a alguna altra persona interessada.
Inici de l'activitat | 29-11-2024 18:30 |
Localització | Girona |