Aquest número de Quaderns pretén abordar alguns dels reptes que defineixen el present i el futur de la nostra pràctica professional i, alhora, impulsar una reflexió col·lectiva que ens ajudi a afrontar amb solidesa les demandes d’una societat dinàmica i en constant transformació.
Així, proposem recórrer un camí ple de pedres de la mà de diferents autores que, des de perspectives diverses, reflexionen sobre els reptes quotidians a què ens enfrontem en el nostre exercici professional. Obrim preguntes que són, alhora, reflex de la nostra realitat professional.
Convidem les lectores a endinsar-se en aquestes pàgines, a fer seves les reflexions que s’hi proposen i a participar en aquesta construcció col·lectiva. Perquè només des de la col·laboració, la comprensió i el compromís compartit podrem fer front als reptes presents i futurs de l’educació social.
Podeu consulteu el sumari del Q26 i veure les primeres pàgines de la revista (pdf).
En aquest número, la il·lustradora Olga Capdevila és l'autora de la portada i de les il·lustracions que acompanyen tota la publicació del Quaderns.
I en el mateix moment que publiquem el número anual, es publica en línia i en obert el número anterior de la revista. Així que ja podeu consultar el número 25 dels Quaderns: "Sacsejant els àmbits”. Un número que recull lògiques d’intervenció que trenquen dicotomies i que generen espais comunitaris i de xarxa des del marc de la justícia social. Així, el monogràfic vol qüestionar els diferents àmbits d’actuació i la seva continuïtat, servint-nos del concepte polisèmic “marge”.
Tot i que el número 26 és el corresponent a l'any 2024, un retard en la producció ha fet que les persones que hi esteu subscrites el rebeu a principis de l'any 2025.
Consulta en línia els Quaderns d'Educació Social número 25 "Sacsejant els àmbits"
També pots consultar en línia tota la col·lecció sencera dels Quaderns d'Educació Social.
Si encara no n’ets subscriptor/a, tens la possibilitat de fer-te’n. Rebràs el Quaderns en paper a casa quan el publiquem.