Logo
  • El CEESC
    • Qui som
    • Treballem per
    • Per a què serveix el CEESC?
    • Òrgans de govern
      • Assemblea
      • Junta de govern
      • Juntes delegades
        • Junta delegada del Camp de Tarragona
        • Junta delegada de Girona
        • Junta delegada de Lleida
        • Junta delegada de Terres de l'Ebre
    • Equip de treball
    • Pla de treball 2025
    • Ètica i Educació Social
    • Normativa
    • Documents professionals de referència
    • Portal de transparència i bon govern
    • Relacions institucionals
    • Proveïdors ètics
  • Home
  • Col·legia't
    • Com col·legiar-se
    • Quotes
    • Amics i Amigues del CEESC
    • Altres tràmits i gestions
    • Habilitació
  • Xarxa professional
  • Actualitat
    • Notícies
  • Defensa
    • Incidència politicotècnica
    • Observatori de la realitat sociolaboral de l'ES
    • Manifest pels Consells de Participació
    • Posicionaments i comunicats
  • Formació
    • Accions formatives del CEESC
    • Càpsules d'Educació Social
    • Formació a mida
    • Bonificacions amb FUNDAE
    • Descomptes en formació
  • Projectes
    • Projectes propis
    • Projectes compartits
    • Projectes passats
    • Projectes recollits
  • Serveis
    • Desenvolupament professional
      • Borsa de treball
      • NIU - Suport a l'emprenedoria
      • Servei d'Acompanyament i Orientació en Processos d’Oposició
      • Vols formar part de la borsa d’expertes i experts del CEESC?
      • Vols ser mediador/a?
      • Vols ser pèrit judicial?
      • Programa Projecta't
      • Plataforma de cerca d'ajuts
      • Acreditació de competències
    • Assessorament i suport professional
      • Assessorament professional personalitzat
      • Assessorament jurídic
      • Assegurança de Responsabilitat Civil
      • Servei d’Orientació en la resolució de conflictes i de Mediació en les Organitzacions (SOMO)
    • Serveis de professionals a professionals
    • Descomptes i acords comercials
  • Universitats
  • Publicacions
    • Quaderns d'Educació Social
    • Full Informatiu
    • Butlletí digital
    • Blog
    • Informes de la professió
    • Coneixement i discurs professional
    • Altres publicacions
    • Normativa i acords d'interès
  • FAQ
  • Agenda
    • Activitats del CEESC
    • Activitats d'altres entitats
  • Contacte
  1. Inici
  2. Actualitat
  3. Notícies

Horaris d'estiu 2020

Horaris d’atenció al públic durant els mesos de juliol i agost.

Detalls
Publicat el 25 Juny 2020

El Parlament aprova la incorporació de la figura de l’educador/a social als centres educatius de primària i secundària per al curs 2020-2021

Demanem al Departament d’Educació reunir-nos amb urgència per concretar com es farà efectiva aquesta incorporació.

Detalls
Publicat el 19 Juny 2020

En defensa -ara més que mai- de l'acció socioeducativa, sociocultural i comunitària

Defensem més que mai #AccióComunitàriaAra. 

Detalls
Publicat el 19 Juny 2020

Demanem que les educadores i els educadors socials treballin a les escoles

En els punts 6 i 7 del Ple del Parlament d’aquest matí, Catalunya En Comú Podem i Socialistes i Units per Avançar presentaran esmenes a les mocions admeses a tràmit per la Mesa la setmana passada, on es proposava ampliar amb nous perfils professionals, com les educadores i els educadors socials, les escoles i instituts.

Podeu seguir en directe el Ple del Parlament clicant aquest enllaç.

Des del CEESC pensem que la crisi de la COVID-19 ha posat de manifest, més que mai, la funció social de l’escola i la seva relació primordial amb les famílies, la comunitat i el territori.

Llegiu el comunicat: "Demanem la incorporació efectiva de l’acció socioeducativa i comunitària en el sistema educatiu de Catalunya. Demanem que les educadores i els educadors socials treballin a les escoles".

Cal fer una aposta decidida per l’acció socioeducativa i comunitària dels centres educatius. Per aquest motiu, el sistema educatiu de Catalunya ha de contemplar la necessitat d’incorporar altres figures professionals que, junt amb els equips docents i els equips d'assessorament i orientació psicopedagògic, impulsin un treball en el si dels centres que impliqui, entre altres coses, l’abordatge sistèmic de la complexitat, l’establiment de xarxes comunitàries, l’atenció a les desigualtats, la promoció de l’equitat educativa i la inclusió social, així com l’acompanyament socioeducatiu a infants i famílies a fi de compensar les situacions de major vulnerabilitat.

Per fer front a tots aquests i altres reptes, que s’agreujaran en el curs vinent a raó d’aquesta crisi, demanem als partits del Govern que aprovin aquestes esmenes.

I demanem, una vegada més, la resposta del Departament d'Educació a aquesta reivindicació històrica, així com una reunió amb el Conseller d’Educació, per tal de posar sobre la taula el desplegament d’aquesta proposta.

 

Detalls
Publicat el 17 Juny 2020

Comunicat del CEESC en relació amb la “paga extraordinària” que el Govern ha anunciat que farà al personal sanitari

Comunicat del CEESC sobre la "paga extraordinària".

Detalls
Publicat el 16 Juny 2020

Ens adherim a la declaració de la Taula de Ciutadania i Immigració a favor de la regularització

Ens adherim a la declaració de la TCI.

Detalls
Publicat el 16 Juny 2020

Museus i transformació social: quins són els nous reptes?

Els museus hem de posar la vida al centre.

Detalls
Publicat el 11 Juny 2020

Ens sumem al comunicat del COPC on es denuncia la regulació insuficient davant la llibertat d'un perillós agressor que va apunyalar a una psicòloga a Salt, el 2018

Cal buscar solucions i evitar que es produeixin en el futur nous fets com els exposats. 

Detalls
Publicat el 11 Juny 2020
  1. La Plataforma en Defensa del Dret a l'Atenció de les Persones amb Dependència demana un canvi radical a favor de les persones

Pàgina 63 de 145

  • Inici
  • Anterior
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • Següent
  • Final

Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya  •  934 521 008  •  ceesc@ceesc.cat

Política de privacitat

Política de galetes

 

Avís legal