L’educació social és una professió que té una important càrrega política i valorativa, de manera que la identitat dels seus professionals està marcada substancialment per l’ètica. L’educador/a social ha de ser un professional reflexiu amb capacitat d’interpel·lar-se i interpel·lar el seu entorn. Això implica que, més enllà de les capacitats tècniques, imprescindibles per a una bona acció professional, l’educador/a social ha de disposar de competències ètiques, que són les que l’orienten en el sentit de la seva tasca.
L'assemblea del CEESC de desembre de 2016 va aprovar el Document marc per a la Creació del Comitè d'Ètica del CEESC.
L'assemblea del CEESC de 15 de desembre de 2017 va aprovar la composició del Comitè d'Ètica del CEESC (membres del Comitè).
Reflexions del Comitè:
Al web del CEESC volem recollir, conservar i donar a conèixer els diferents documents que s’han generat des dels equips i les institucions per posar-los a l’abast de tot el col·lectiu i avançar plegats cap una reflexió sobre la responsabilitat ètica de la professió:
Feu-nos arribar les vostres reflexions al voltant de l'ètica i les anirem agrupant en aquest apartat de la web. Envieu les vostres aportacions a
Reflexions rebudes:
Enllaços d'interès: