CURS: Eines i recursos per a la participació en contextos d’intervenció socioeducativa

CURS: Eines i recursos per a la participació en contextos d’intervenció socioeducativa

Durada: 16 hores.
Dates: Dilluns 2, 9, 16 i 23 de març, de 16.00 h a 20.00 h.
Lloc: Seu social CEESC a Barcelona.

INSCRIPCIONS TANCADES

Un curs per entendre la participació com a element clau en una democràcia veritable i per saber quines eines i estratègies metodològiques utilitzar per impulsar la participació.

En clau d’infància i adolescència -sense excloure’n la resta de col·lectius-, formar un ciutadà/ana significa, tal com diu C. Freinet, "educar-lo en els seus drets, en les seves responsabilitats i en el seu paper com a membre actiu de la democràcia", entenent que no hi ha democràcia sense participació i cooperació.

Un curs pensat des del constructivisme i des de les aportacions de la pedagogia de Freire, per a tenir recursos, habilitats, coneixements i eines concretes per a millorar les intervencions socioeducatives des d’una òptica alliberadora.

Objectius:

  • Fomentar la reflexió entorn a democràcia i participació.
  • Oferir eines metodològiques per vehicular la participació, des de l’educació social.
  • Específicament, adquirir eines per a la intervenció participativa des de contextos d’intervenció de l’educador/a social diversos (atenció personalitzada, grupal o comunitària).

Descarregueu-vos la fitxa completa del curs.

A càrrec de: Joaquim Framis, educador social i pedagog. Màster en PNL i Postgrau en Teràpia Breu de Resolució de Problemes. Té àmplia experiència en associacionisme i moviments socials. Actualment treballa d’educador social als Serveis Socials Bàsics de Granollers i com a col·laborador en diverses organitzacions.


Certificat: les persones participants en aquest curs rebran una vegada finalitzi l’activitat un certificat d’assistència. Per tenir dret a aquest certificat cal haver assistit, com a mínim, al 80% de l'activitat formativa.

Descomptes

  • La segona formació i següents que realitzis en el mateix any, tindran un 15% de descompte.
  • Les entitats que inscriguin 5 persones o més tindran un 10% de descompte.
  • Si ets membre d'un col·lectiu professional del CEESC, tindràs un 5% de descompte.
  • Si ets membres del col·lectiu professional que ha proposat l'activitat, tindràs la inscripció gratuïta.
  • Si ets alumne d'alguna d'aquestes universitats o membre d'una d'aquestes entitats o d'algun altre col·legi professional que pertanyi a l'Associació Intercol·legial Catalana, gaudiràs del preu per a persones col·legiades del CEESC.

Aquests descomptes no són acumulables.

Si vols acollir-te a un d’aquests descomptes, no facis el pagament ara i envia un correu electrònic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Et respondrem amb la quantitat que has de pagar i el mètode de pagament.

Termes i condicions d’inscripció i pagament a activitats formatives.

En conveni amb:

Informació bàsica

Inici de l'activitat 02-03-2020 16:00
Finalització de l'activitat 23-03-2020 20:00
Col·legiats/ades i/o amics/gues del CEESC: 50 €
No col·legiats/ades: 70 €
Persones aturades i/o pensionistes 60 € (cal presentar documentació acreditativa)
Localització Barcelona