Busquem una persona dedicada al manteniment de l’àrea administrativa de l’entitat a la seu de Terres de l'Ebre.
Títol: Administratiu (Oficial 1ª)
Descripció /característiques del lloc de treball
Persona dedicada al manteniment de l’àrea administrativa de l’entitat. Seguiment administratiu i suport en la gestió administrativa.
Funcions
- Suport administratiu a les activitats pròpies de la dinàmica col·legial: activitats formatives, jornades i activitats pròpies, participació col·legial.
- Atenció i informació al públic (col·legiats, persones i agents amb què es relaciona l’entitat) en l’horari d’obertura, presencial i telefònica.
- Justificació administrativa i gestió econòmica de projectes i serveis.
- Interlocució amb entitats externes i l’administració pública sempre que sigui necessari.
- Realitzar propostes d’optimització i manteniment dels projectes i serveis que es troben en funcionament.
- Elaboració de materials i gestió de difusió i comunicació.
- Redacció i disseny de documents.
- Participació en reunions i trobades de treball i debat (internes i externes).
- Realitzar tasques pròpies administratives (estadístiques, correu electrònic, gestió de documentació...).
- Cura de l’adequació dels diversos espais de la seu del CEESC a les activitats a realitzar-hi, i del seu manteniment. Compra i reposició de material.
- Gestió i organització d’arxiu i registres.
- Derivació dels contactes i informacions per a la seva gestió.
- Recull de dades per a seguiment i elaboració de memòries.
- Reunions de Junta Delegada: convocatòries, desenvolupament, elaboració i gestió de les actes.
- Control del pressupost i caixa de la delegació.
- Coordinació amb la resta de membres de l’equip tècnic, de la Junta de Govern de l’entitat i de la Junta Delegada del territori concret.
- Resolució d’incidències
Perfil / Requisits
Formació indispensable
Formació inicial mínima:
- Cicle de Grau Superior en àmbits administratius
- Català i castellà nivell alt parlat i escrit. Nivell C de català
- Domini d’eines informàtiques.
Formació complementària
- Coneixement de la realitat del món professional i formatiu de l’educació social
- Coneixements i ús fluid d’eines de comunicació 2.0
Habilitats i qualitats
- Persona amb iniciativa, dinàmica i responsable.
- Coneixements del procediments administratius de subvencions i finançament públic i privat.
- Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.
- Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.
- Capacitat de planificació estratègica i gestió per objectius.
- Empatia i capacitat per al treball en equip.
- Ordre i neteja en la gestió del lloc de treball.
Altres mèrits que es valoraran especialment
- Experiència professional en l’àmbit de la gestió administrativa d’organitzacions de caràcter social o no lucratiu.
- Titulació acadèmica universitària (diplomatura o superior) o habilitació professional per a l’exercici professional d’educadora o educador social.
- Coneixement de convocatòries de formació i legislació aplicable, així com d’altres convocatòries públiques.
- Coneixement de la dinàmica de grups.
- Disponibilitat horària.
- Carnet de conduir i vehicle propi.
Condicions laborals
- 3 hores setmanals (en agendes a acordar entre dilluns i divendres).
- Contracte eventual 6 mesos.
- Contracte d’Administratiu Oficial 1ª d’acord amb l’escala de retribucions pròpia del CEESC. Salari 1.827,23 € bruts/any.
Procés de selecció
Selecció prèvia amb enviament de currículum, incloent fotografia.
Entrevista personal d’entre els currículums seleccionats.
Possible prova escrita relacionada amb les funcions a desenvolupar.
Interessats/ades remetre historial professional i carta de presentació, indicant referència “ADTTEE” a
El termini de presentació finalitza el 8 de setembre de 2017.