El proper divendres, 17 de desembre celebrarem l'Assemblea Ordinària del CEESC en format virtual, a les 16.00 hores en primera convocatòria i a les 16.30 hores en segona convocatòria.
Per poder garantir les mesures de prevenció i facilitar la participació de totes les persones col·legiades, l’Assemblea la farem VIRTUALMENT. Per evitar esperes innecessàries i per facilitar que l'Assemblea s'iniciï puntualment, preguem que t'hi acreditis amb antelació durants aquests dies i que, en la mesura del possible, el dia 17 t'incorporis a la plataforma virtual a partir de les 16.00 h. L’Assemblea s’iniciarà puntualment a les 16.30 h.
En aquest enllaç trobaràs la convocatòria, ordre del dia i tota la documentació relativa a la propera Assemblea.
Com acreditar-te?
- Omple el formulari que trobaràs al final d'aquesta pàgina. A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu DNI o carnet col·legial.
Què has de fer en cas de portar vots delegats?
- Omple el formulari que trobaràs al final de la pàgina i marca l'opció Sí a Portes vots delegats? i escriu el número col·legial de la persona o persones que t'han delegat el vot a la casella corresponent.
- A la casella d'Adjuntar documentació, adjunta el teu carnet col·legial o el DNI, així com l'imprès de delegació de vot (versió docx i versió pdf) i el carnet col·legial o el DNI de cada persona que t'hagi delegat el vot.
- Pots portar fins a 5 vots delegats.
Què passa un cop t'has acreditat?
- A les 14.00 del dia 17 de desembre, rebràs un correu electrònic amb indicacions tècniques i amb l'enllaç per tal d'accedir a la sala on tindrà lloc l'Assemblea.
- Obrirem la sala a les 16.00 h, i l'Assemblea s'iniciarà puntualment a les 16.30h.
Què passa si no et pots acreditar amb antelació?
- En cas que no hagis pogut acreditar-te amb antelació, omple igualment aquest formulari i un cop haguem comprovat les dades, rebràs un correu electrònic amb l'enllaç al Zoom i el codi per accedir-hi.
Formulari d'acreditació
{uniform form=31/}