Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

Us presentem el número d'enguany de la revista Quaderns d'Educació Social.

Des del monogràfic et proposem una aturada per pensar entorn de la identitat i la seva construcció i per reflexionar sobre el paper que l’educació social té en aquesta construcció.

L’entrada al nou mil·leni, tal i com ens comenta el Joan Gener a l’editorial,  ha comportat una mutació de “les concepcions i les maneres de construir la identitat, una de les grans preocupacions de les disciplines socials. En tant que duem a terme una pràctica socialitzadora, les educadores no podem mirar aquesta realitat de reüll.” 

I també ens comenta que “l’educació social és una pràctica que pot ser útil a les persones si és capaç de generar alternatives als trajectes socialment previstos i obre espais on les persones puguin desplegar les seves capacitats mentre circulen pel món social i cultural que les envolta. 

A banda de parlar de l’identitat, hi trobareu diferents continguts de temàtiques diverses, com l’educació social a la presó, un model per treballar el sensellarisme o l’urbanisme com a eina educativa. Consulteu tot el sumari del Q20. 

Aquest any les il·lustracions del Quaderns van a càrrec de Montse Fransoy. 

Les persones que hi esteu subscrites, si no l’heu rebut ja, deveu estar a punt de rebre’l. I, si no hi esteu subscrits, encara hi sou a temps.

 

 

Notícies relacionades