Davant l'agressió patida per una companya dels Serveis Socials de Salt el passat divendres 23 de novembre, els Col·legis Professionals de Treball Social, Psicologia i Educadores i Educadors Socials de Catalunya lamentem profundament els fets i condemnem rotundament l'agressió. La violència no és en cap cas la resposta ni el camí, cal recordar-ho sempre.

Els Col·legis Professionals que representem les treballadores i els treballadors dels Serveis Socials reclamem seguretat i protecció a la feina, així com unes condicions laborals que ens permetin desenvolupar la nostra tasca amb les màximes garanties de qualitat vers la ciutadania.

Així mateix, expressem el nostre suport a la companya agredida i el seu entorn, així com el nostre desig que es recuperi aviat, i ens solidaritzem amb les companyes del Consorci de Benestar Social del Gironès-Salt en la denúncia de l'agressió.

Llegeix tot el comunicat.

>> ATURADA DELS SERVEIS SOCIALS DE CATALUNYA

Els Col·legis Professionals de Treball Social, Psicologia i Educadores i Educadors Socials de Catalunya ens sumem, donem suport a la convocatòria d'aturada de quinze minuts que tindrà lloc divendres 30 de novembre a les 12.30h per defensar els professionals de Serveis Socials i en contra de la violència ocupacional que pateixen.

Aquestes concentracions unitàries, convocades pels sindicats CCOO i UGT, es fan amb motiu de l’agressió patida per una companya del Consorci de Benestar Social del Gironès-Salt el passat 23 de novembre.

Les aturades, que es faran aquest de 12:30 a 12:45h davant dels centres de Serveis Socials dels Ajuntaments, Consells Comarcals, Diputacions i centres de treball de Serveis Socials de la Generalitat de Catalunya arreu del territori, tindran com a objectiu condemnar l'agressió i denunciar la situació de desprotecció i les condicions de precarietat en què desenvolupen la seva feina moltes de les nostres companyes.