Categoria

Administratiu/iva (Oficial 1ª)

Descripció / Característiques del lloc de treball

Persona dedicada al manteniment de l’àrea administrativa de l’entitat. Seguiment administratiu i suport en la gestió administrativa.

Funcions

  • Suport administratiu a les activitats pròpies de la dinàmica col·legial: activitats formatives, jornades i activitats pròpies, participació col·legial.
  • Atenció i informació al públic (col·legiats, persones i agents amb els quals es relaciona l’entitat) en l’horari d’obertura, presencial i telefònica.
  • Justificació administrativa i gestió econòmica de projectes i serveis.
  • Interlocució amb entitats externes i l’administració pública sempre que sigui necessari.
  • Realitzar propostes d’optimització i manteniment dels projectes i serveis que es troben en funcionament.
  • Elaboració de materials i gestió de difusió i comunicació.
  • Redacció i disseny de documents.
  • Participació en reunions i trobades de treball i debat (internes i externes).
  • Realització de tasques pròpies administratives (estadístiques, correu electrònic, gestió de documentació…).
  • Cura de l’adequació dels diversos espais de la seu del CEESC a les activitats a realitzar-hi, i del seu manteniment. Compra i reposició de material.
  • Gestió i organització d’arxiu i registres.
  • Derivació dels contactes i informacions per a la seva gestió.
  • Recull de dades per al seguiment i elaboració de memòries.
  • Reunions de Junta Delegada: convocatòries, desenvolupament, elaboració i gestió de les actes.
  • Control del pressupost i caixa de la delegació.
  • Coordinació amb la resta de membres de l’equip tècnic, de la Junta de Govern de l’entitat i de la Junta delegada del territori concret.
  • Resolució d’incidències.

 

REQUISITS

Formació

Formació indispensable

  • Cicle de Grau Superior en àmbits administratius.
  • Català i castellà nivell alt parlat i escrit. Nivell C de català.
  • Domini d’eines informàtiques.

Coneixements complementaris

  • Coneixement de la realitat del món professional i formatiu de l’Educació Social.
  • Coneixements i ús fluid d’eines de comunicació 2.0.

 
Habilitats i qualitats

  • Persona amb iniciativa, dinàmica i responsable.
  • Coneixements dels procediments administratius de subvencions i finançament públic i privat.
  • Capacitat elevada de coordinació i iniciativa pròpia.
  • Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable.
  • Capacitat de planificació estratègica i gestió per objectius.
  • Empatia i capacitat per al treball en equip.
  • Ordre i neteja en la gestió del lloc de treball.

 

Altres mèrits que es valoraran especialment

  • Experiència professional en l’àmbit de la gestió administrativa d’organitzacions de caràcter social o no lucratiu.
  • Titulació acadèmica universitària (diplomatura o superior) o habilitació professional per a l’exercici professional d’educadora o educador social.
  • Coneixement de convocatòries de formació i legislació aplicable, així com d’altres convocatòries públiques.
  • Coneixement de la dinàmica de grups.
  • Disponibilitat horària.


CONDICIONS LABORALS

6 hores setmanals (en agendes a acordar entre dilluns i divendres).

Contracte eventual 6 mesos.

Contracte d’Administratiu Oficial 1ª d’acord amb l’escala de retribucions pròpia del CEESC.

Salari: 3.876,34 € bruts/any

 

PROCÉS DE SELECCIÓ

Selecció prèvia amb enviament de currículum, incloent-hi fotografia.

Entrevista personal d’entre els currículums seleccionats.

Possible prova escrita relacionada amb les funcions a desenvolupar.

Persones interessades: remetre historial professional i carta de presentació, indicant referència “ADMGI”; a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

El termini de presentació finalitza el 18 de gener de 2021.