Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació.
Pots consultar la nostra política de cookies aquí. Fent clic al botó "Accepto" d'aquest banner estàs acceptant de forma explícita que estàs d'acord amb la nostra política de cookies.
Si tens dubtes pots obtenir més informació 'aquí'.

El proper dilluns, 21 de setembre celebrarem l'Assemblea Ordinària del CEESC, a les 16.30 hores en primera convocatòria i a les 17.00 hores en segona convocatòria.

Aquesta Assemblea és la que s'hauria d'haver celebrat el passat 27 de març i que va ser cancel·lada. Per garantir les mesures de prevenció i facilitar la participació de totes les persones col·legiades, aquesta serà la primera Assemblea que celebrarem mitjançant la plataforma virtual Meet.coop.

La validació dels participants a l’Assemblea començarà a les 16.00h, tot i que l’Assemblea no començarà oficialment fins a la segona convocatòria, que tindrà lloc a les 17.00h. Obrim les sales una hora abans per tal d'evitar aglomeracions durant el procés d'acreditació. Us demanem, doncs, col·laboració en aquest sentit.

L'Assemblea quedarà enregistrada per tal de poder redactar-ne l'acta i no se'n farà difusió pública.

 

Com participar-hi

Et recomanem utilitzar els navegadors FireFox o Chrome per tal de poder visualitzar correctament la reunió.

1. Cal tenir preparat el DNI o el carnet de col·legiat/ada i, la documentació necessària per als vots delegats, en cas de tenir-ne.

2. En primer lloc, caldrà acreditar-se a través d'un dels enllaços següents en funció de la inicial del primer cognom:

Sala 1: A-D Sala de Validació Assemblea CEESC A-D
https://ca.meet.coop/b/mon-l3z-nv5-vmv

Sala 2: E-L Sala de Validació Assemblea CEESC E-L
https://ca.meet.coop/b/mon-awi-ygk-roq

Sala 3: M-Q Sala de Validació Assemblea CEESC M-Q
https://ca.meet.coop/b/mon-5c3-1av-h42

Sala 4: R-Z Sala de Validació Assemblea CEESC R-Z
https://ca.meet.coop/b/mon-ji6-0fg-4me

3. En entrar a la plataforma de videoconferència, us demanarà que escriviu el vostre nom "Enter your Name!". Si us plau, escriviu, com a nom, el DNI + nom i cognoms i cliqueu a «Entrar» o "Join". Per exemple: 33458396N BLANCA SAULER PORTAL

4. Us apareixerà el missatge «Please wait for a moderator to approve you joining the meeting.» Cal esperar que la persona moderadora de la sala us aprovi l'entrada a la sessió.

5. Una finestra us demanarà que doneu permisos al micròfon i a la càmera de vídeo, i després us dirà si us voleu unir a l’àudio, cal que cliqueu sobre la icona del micròfon.

6. La plataforma farà un test de so, digueu unes paraules per comprovar que funciona, i feu clic al «sí». Ja sereu dins la Sala de validació.

 

Ordre del dia

1. Temes ordinaris:

1.1    Aprovació, si escau, de l’acta de l’Assemblea Ordinària anterior, de 13 de desembre de 2019
1.2.   Aprovació, si escau, de la Memòria d’activitat de l’exercici de 2019
1.3.   Aprovació, si escau, del Balanç i el Compte de resultats de 2019

2. Informacions:

2.1. Actuacions del CEESC davant la crisi sanitària de la COVID-19
2.2. Incorporació de l'Educació Social a l'escola

3. Precs i preguntes.

 

Documentació per a l'Assemblea: