Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

Núria Palau

Presidenta

Llicenciada en Filosofia i Ciències de l'Educació, especialitat en Pedagogia Terapèutica, i en Psicopedagogia.

Vaig iniciar-me en el món social en projectes sociolaborals amb nois i noies de justícia juvenil. Posteriorment, m'he apropat a l'àmbit escolar, dirigint un nou projecte de residència d'estudiants, desenvolupant-hi tasques d'assessorament psicopedagògic i de coordinació.

Sóc voluntària en una entitat que es dedica a l'educació en el lleure i a l’acció social i estic de responsable de l'Escola de l'Esplai de Tortosa.

La vinculació amb el CEESC l’he viscut des dels seus inicis. Vaig habilitar-me l’any 1998 i sempre m’hi he sentit vinculada. Ara, a més de formar part de la Junta delegada de Terres de l’Ebre, realitzo tasques de suport tècnic a la delegació, de manera temporal.
Un llibre: “Com estimar l'infant”, de Janusz Korczak. Per moltes coses, però potser destacant el tema de la relació educativa basada en la confiança.

Noèlia Redó

Vicepresidenta

Sóc educadora social i directora de lleure, actualment estic estudiant el grau de Pedagogia a la UNED.

La meva trajectòria professional està vinculada a l’àmbit de la infància i l’adolescència en risc. Primerament, com a directora d’un centre obert infantil a l’ajuntament d’Amposta i després com a coordinadora d’un pis assistit per a joves de 16 a 18 anys i, actualment, treballo com a educadora al Centre d’Acollida de les Terres de l’Ebre d’Amposta, ambdós serveis, de la cooperativa SUARA. També, i de manera compaginada amb les anteriors feines, he tingut experiències laborals en l’àmbit del lleure i de la gent gran, com a responsable del departament d’animació sociocultural i com a educadora dels serveis socials bàsics d’atenció primària.

Intento formar-me contínuament, molts dels cursos que he fet són part de l’oferta formativa que s’ofereix anualment des del CEESC.

Em sento una dona molt afortunada, cada experiència laboral ha significat una oportunitat per créixer tant en l’àmbit professional com el personal i sé que ho he fet de la mà de professionals compromesos i implicats en la tasca educativa dels que he après i segueixo aprenent moltíssim.

L’últim llibre que he llegit ha estat "El Clown, un navegante de las emociones", de Jesús Jara.

Inés Solé

Secretària

Sóc educadora social des de 2003. Tot just després de diplomar-me, vaig col·legiar-me al CEESC, perquè sempre he entès la necessitat de fer-ho.

Exerceixo d’educadora social en un Servei d’Integració en Família Extensa (SIFE) que du a terme el projecte “La meva família m’acull”, del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya.

Crec fermament en la necessitat de formar part del col·legi professional, no només per exercir la professió, sinó també per poder construir-la des de dintre i és per aquest motiu que em vaig implicar en la creació de la Junta delegada del CEESC a Terres de l’Ebre i, posteriorment, també hi dedico algunes hores a la setmana com a tècnica d’aquesta mateixa delegació.
Un llibre: “El Alquimista”, de Paulo Coelho. És un llibre que em va sembla força interessant quan el vaig llegir i vaig veure-hi la proximitat amb la tasca que desenvolupa l’educador social a nivell professional; a més de ser-me útil en un moment concret de la meva vida.

Laura Aubeso

Vocal

xxx
Un llibre:

Helena Homedes

Vocal

xxx
Un llibre:

Toni Polo

Vocal

Soc diplomat en Magisteri, llicenciat Psicopedagogia i CC. Religioses. Tinc un postgrau en Direcció i Gestió. Estic habilitat com a educador social pel CEESC.

Des dels meus inicis laborals he treballat d’educador social, primer al Centre Obert a Tortosa; com a voluntari a l’altiplà peruà durant tres anys, i creant centres de menors, primer de Justícia Juvenil i després de protecció.

El pas pel món de l’ensenyament reglat, al front de la Direcció General de l’Edifici Seminari, va anar acompanyat de la voluntat de transformació del món educatiu vers la integritat de la persona i de totes les persones.

Des del 1980, he estat voluntari i directiu del Grup d’Esplai Blanquerna, entitat de referència en el món d’Educació Social a les Terres de l’Ebre. Ara he assumit laboralment la màxima responsabilitat de l’entitat.

En un moment on l’Educació Social no existia com a estudis universitaris vaig participar en alguna taula rodona reivindicant la seva formació i vaig formar part del CEESC des dels seus inicis. El testimoni de la meva tasca del moment surt al llibre “Converses amb l’educació social de les comarques meridionals” del CEESC (p.27).

Un llibre: El Petit Príncep, més enllà de la tendresa i profunditat que emana la seva lectura, em sento com els exploradors de l’asteroide del geògraf, havent viscut. I Siddharta, de Herman Hesse, una expressió essencial de forma de vida, d’estima última pel senzill, humil, però profund.