Divendres 7 d'octubre a les 17:30 h.
Sala “la Cuina” de l’espai Francesca Bonnemaison. Carrer Sant Pere Més Baix, 7, Barcelona.
El CEESC celebra i aposta pel nou talent de la nostra disciplina que sorgeix arreu de les universitats catalanes. Aquesta serà una jornada molt especial on coneixerem els alumnes amb millor expedient acadèmic i on es presentaran els millors treballs de fi de Grau d’Educació Social del curs 2015/2016.
Un acte d’ambient distès al qual convidarem també professionals de trajectòria contrastada i professorat que es troba al capdavant dels estudis en Educació Social de Catalunya, amb l’objectiu de facilitar el contacte i les sinergies entre els agents de la professió i la disciplina, el seu present i futur.
Per acabar l’acte comptarem amb l’actuació musical de Los Ronderos, que ens mostraran el poder de la música com a eina d'integració social.
Un encontre pioner al país que vol ser un referent per a l’Educació Social.
| Inici de l'activitat | 07-10-2016 17:30 |
| Finalització de l'activitat | 07-10-2016 19:00 |
Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya • 934 521 008 • ceesc@ceesc.cat