Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

L’educació social és una professió que té una important càrrega política i valorativa, de manera que la identitat dels seus professionals està marcada substancialment per l’ètica. L’educador/a social ha de ser un professional reflexiu amb capacitat d’interpel·lar-se i interpel·lar el seu entorn. Això implica que, més enllà de les capacitats tècniques, imprescindibles per a una bona acció professional, l’educador/a social ha de disposar de competències ètiques, que són les que l’orienten en el sentit de la seva tasca.

L'assemblea del CEESC de desembre de 2016 va aprovar el Document marc per a la Creació del Comitè d'Ètica del CEESC.

Al web del CEESC volem recollir, conservar i donar a conèixer els diferents documents que s’han generat des dels equips i les institucions per posar-los a l’abast de tot el col·lectiu i avançar plegats cap una reflexió sobre la responsabilitat ètica de la professió:

Feu-nos arribar les vostres reflexions al voltant de l'ètica i les anirem agrupant en aquest apartat de la web. Envieu les vostres aportacions a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Reflexions rebudes:

​Enllaços d'interès:

 

El Pla de Treball del CEESC per al 2017 recull les aportacions treballades en l’anàlisi institucional realitzat al llarg de l’any 2016 amb l’objectiu d’actualitzar l’estructura del Col·legi i el seu funcionament a la realitat i necessitats actuals: definir el objectius estratègics del CEESC en relació al seu paper com a institució amb voluntat d’influència social i, més concretament, en relació al paper de la professió a la societat; definir la línia d’actuació i els serveis prioritaris per a les persones col·legiades.

A més, l'oportunitat d’haver arribat als 20 anys d’història del Col·legi s'ha assumit com una fita que esperona al dibuix de nous reptes.

La relació dels objectius i els resultats que se’n deriven s’estructuren en les tres línies principals d’actuació identificades: defensa dels interessos professionals de les col·legiades i col·legiats; promoció del reconeixement professional de l’educació social; comunicació del discurs institucional per tal que la ciutadania ens reconegui com a defensors dels seus drets.

També pots consultar el Pressupost per al 2017.

 

 

Les condicions d'ús que es defineixen a continuació s'apliquen a totes les dades i continguts que es publiquen a la web www.ceesc.cat, qualsevol usuari que entri en conflicte amb aquesta normativa i amb la legalitat vigent, assumirà la responsabilitat de les accions, danys i perjudicis que generi.

En cas de detectar alguna irregularitat pot posar-se en contacte amb la nostra central de dades, via e-mail a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. o telefònicament al número 934521008.

La pàgina del CEESC sol·licita als seus usuaris d'alguns serveis col·legials dades de caràcter personal: nom, cognoms, adreça, etc., complint les condicions de seguretat i confidencialitat exigides per la legislació vigent en cada cas. Aquestes dades s'integren en els corresponents fitxers informatitzats del CEESC. Segons la LOPD 15/1999 i la LSSI-CE 34/2002, s'informa que les dades de caràcter personal que es faciliten, inclòs el correu electrònic, s'incorporaran en un fitxer automatitzat propietat del CEESC. D'aquesta manera, a l'enviar les dades l'interessat autoritza l'ús de les mateixes per a realitzar comunicacions relacionades amb els serveis del CEESC i altres que puguin ser d'interès per al receptor. El CEESC acompleix la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de protecció de dades de Caràcter Personal i la seva base de dades està inscrita en el Registro de la Agencia Española de Protección de Datos.

El CEESC garanteix la confidencialitat en el tractament de les dades de caràcter personal que es recullen, així com la implementació de les mesures, d'ordre tècnic i organitzatiu, que garanteixen la seguretat d'aquestes dades.

El CEESC li informa que té dret d'accés, rectificació i oposició a aquestes dades mitjançant l'enviament d'una carta:

CEESC
Aragó, 141-143 4a. planta
080015 Barcelona
www.ceesc.cat
NIF Q5850040F
indicant clarament en l'assumpte: Tutela de Drets LOPD.

---
Informació

El CEESC ofereix aquesta web per facilitar l'accés públic a la informació de què disposa.

El CEESC no es responsable de l'exactitud i actualització de la informació procedent d'altres persones físiques o jurídiques que consti a la pàgina web o a la qual es remeti. Tampoc no es fa responsable de l'ús per tercers de la informació continguda, si bé caldrà atenir-se a les advertències específiques que constin per a determinats documents.

 

El Pla de Treball del 2016 manté una estructura basada en les set línies principals d’actuació que ens donen els nostres Estatuts i que ...

Es tracta d’un pla que reforça la feina que s'ha anat duent a terme en els darrers anys, amb la prioritat: centrar-nos en la defensa de la professió i en definir un posicionament de la institució a favor de la justícia social i de defensa de les persones usuàries dels nostres serveis professionals.

També pots consultar el Pressupost per al 2016.

 

 

En compliment de l'article 10 de la Llei 34/2002, de l'11 de juliol, de serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic (LSSICE) s'exposen a continuació les dades identificatives de l’entitat:

Denominació social: Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC)
Domicili social: C/ Aragó, 141-143, 4ª. planta. 
Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Telèfon: 934521008
Fax: 935183054”

Aquest document conté els termes i condicions d’inscripció i pagament que s’han de complir quan es realitzen inscripcions a activitats formatives del CEESC. Els termes i condicions que a continuació s'indiquen són d’aplicació obligatòria.

Aquestes Condicions regiran la relació contractual entre la persona usuària (entenent com a usuària qualsevol persona física o jurídica que s’inscrigui en una activitat formativa del CEESC) i el Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya, amb nif Q5850040F i domicili a Aragó, 141-143, 4a planta.

Tota consulta, queixa o correspondència relativa a aquestes Condicions s’hauran de dirigir a les dades de contacte indicats a l’apartat de Contacte de la nostra pàgina web.


NORMES GENERALS. INSCRIPCIÓ ACTIVITATS FORMATIVES

  • Caldrà fer inscripció a totes les accions formatives, ja siguin gratuïtes o no, mitjançant el formulari d’inscripció de la web.
  • En el cas de les accions de pagament, la inscripció no serà efectiva fins que s’hagi fet el pagament de la quota d’inscripció.
  • Caldrà fer el pagament de l’activitat dins el termini d’inscripcions, si s’ha establert.
  • Els cursos tenen un nombre de places limitades i seran cobertes segons l’ordre d’inscripció, i pagament.
  • Els cursos tindran un mínim de places. Si no s’arriba al mínim previst, el CEESC podrà suspendre el curs. En aquest cas s’efectuarà el retorn de la quota d’inscripció per transferència bancària.

CANCEL·LACIONS ACTIVITATS DE PAGAMENT

  • Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit abans de 48 hores de l’inici del curs. En cas contrari no donarà dret a devolució de la quota d’inscripció.
  • En cas d’impossibilitat d’assistència per causa major produïda abans o fins el mateix dia de l'inici del curs, es retornarà la quota d'inscripció per transferència bancària. S’haurà de comunicar al/la referent tècnic del CEESC a la major brevetat possible.


ANUL·LACIÓ DE LES ACCIONS FORMATIVES

  • El CEESC es reserva el dret d’anul·lar qualsevol acció formativa si –segons el seu criteri- el nombre d’alumnes no permet la seva realització o en cas de causa major justificada.
  • L’import de la matrícula es retornarà per transferència bancària per indicació de l’alumne.

DESCOMPTES

  • Aquelles persones que s’inscriguin a una acció formativa i finalment no hi participin, sense haver avisat i/o sense cap causa justificada, perdran la quota d’inscripció.
  • Les inscripcions d’una mateixa entitat, per a 5 o més persones, es beneficiaran d’un 10% de descompte sobre el preu corresponent. La factura es generarà a nom de l’entitat.
  • En cas que una mateixa persona s'apuntés a més d’una acció formativa dins d’un mateix any acadèmic, aquesta tindrà un descompte del 15% en la segona acció i les successives.
  • En cas que una entitat inscrigui a 5 o més treballadors a més d’una acció formativa dins d’un mateix any tindrà un 15% de descompte en la segona i successives.
  • Els membres dels GT, CT i SP disposaran d’inscripció gratuïta en les activitats proposades per ells; així mateix, gaudiran d’un descompte del 5% sobre la tarifa corresponent en la resta de formacions.

CERTIFICAT D’ASSISTÈNCIA I APROFITAMENT

  • Per obtenir-lo serà necessari haver complert el 80% assistència.
  • En finalitzar l’acció formativa els participants n'hauran d’emplenar la valoració que se’ls farà arribar a través del correu electrònic que hagin facilitat com a contacte, rebent automàticament el corresponent certificat d’assistència.