Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

Professionals que ens acompanyaran a la JORNADA: Camins i perspectives. Professionals de l’Educació Social. #PerspectivES17.

Àmbit ES i Art Contemporani

Cleofé Campuzano

 

Poetessa i educadora de museus. Va iniciar els seus estudis universitaris en Filologia Hispànica i, posteriorment, es va graduar en Educació Social i es va especialitzar en el vessant sociocultural. Màster en Antropologia Social i Cultural per la Universitat de Múrcia i Màster en Museus, Educació i Comunicació de la Universitat de Saragossa.

Participa habitualment com a col·laboradora en diversos mitjans digitals i en paper, a través de treballs científics i ressenyes. Ha participat en revistes de poesia i a espais literaris. Divideix la seva tasca actual entre les seves investigacions sobre patrimoni i educació, la poesia i el comissariat pedagògic en art contemporani.

Col·legiada 10227. 

Àmbit ES i Escola

 

Elisabeth Arpal Salvador

Educadora social. Màster en Mediació i Resolució de Conflictes.

Educadora esportiva en una entitat de Terrassa. Mare de dia a la Llagosta.

Encarregada de la comunicació del col·lectiu professional "Educació social i escola" del CEESC.

Maria Prat López

Diplomada en Educació Social (UVic). Llicendiada en Antropologia Social i Cultural (UB). Formació en prevenció de relacions abusives entre infants i joves. Formació en intervenció social des d'una perpesctiva de gènere.

Actualment treballa com a educadora social a Serveis Socials de l’Ajuntament de Terrassa.

Membre del col·lectiu professional del CEESC "Educació social i escola" i nexe amb la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica.

Col·legiada 7764. 

 

Àmbit ES i Joventut

Carles Vila Mumbrú

 

Diplomat en Educació Social (UNED) i Màster Interuniversitari en Joventut i Societat (MIJS) (UdG, UdL, UAB, UB, URV, UPF).

Tècnic de joventut a Lliçà de Vall. Professor associat al Departament de Teoria i Història de l'Educació de la UB.

Membre del Grup de Pedagogia Social (GPS) per a la Inclusió i la Cohesió, de la UB. Soci de l'Associació Catalana de Professionals de les Polítiques de Joventut (AcPpJ); coordinador del projecte Be Youth Worker Today i co-coordinador de l'estudi de perfils de professionals de joventut 2017. Membre de la Xarxa Treballem amb Joves (XTJOV). Investigador en el projecte "HEBE: El empoderamiento de los jóvenes: análisis de los momentos, espacios y procesos que contribuyen al empoderamiento juvenil".

Col·legiat 10006. 

Miquel Rubio

 

Graduat en Educació Social i Màster en Educació i TIC (e-learning) per la Universitat Oberta de Catalunya. Tècnic superior en Animació Sociocultural (TASOC), expert en Serveis d’Informació Juvenil i informació al ciutadà per la Universitat de Salamanca, i especialista en Coordinació i Gestió de Programes i Serveis per la Joventut per la Universitat de València. Autor del llibre #edusoentrevistas, editorial UOC.

Actualment, treballa com a coordinador i educador social a un Centre Obert Municipal de Barcelona, tot i que anteriorment va exercir com a tècnic de joventut en un municipi de 6.000 habitants al País Valencià. 

Col·legiat 10160.

Àmbit ES i Mediació

Laia González Prádanos

 

Diplomada en Educació Social per la Universitat Autònoma de Barcelona i Màster en Gestió Positiva de Conflictes i Mediació per la Fundació Pere Tarrés.

La seva experiència professional s’inicia en l’àmbit dels centres de menors i discapacitats, i continua amb el treball comunitari a la ciutat de Rubí. Des del 2006 treballa en el Servei de Mediació Comunitària de l’Ajuntament de l’Hospitalet on destaca la seva experiència en la prevenció i gestió de conflictes amb un enfocament comunitari.

Membre del col·lectiu professional de Mediació del CEESC, adscrita al Centre de Mediació del Dret Privat de Catalunya i formadora en Gestió Positiva de Conflictes. 

Col·legiada 8139.

Francesca Ferrari Rebull

Mediadora. Responsable del disseny i implementació de diferents serveis de mediació. Docència i responsable de pràctiques de diferents universitats.

Responsable de Mediació del CEESC. Representant del CEESC al Comitè Assessor del Centre de Mediació de Dret Privat de Catalunya. 

Col·legiada 1145.

Àmbit d’Emprenedoria i Economia Social

Eduardo Elosegui Mancisidor

 

Educador social especialitzat en treball comunitari, metodologies participatives, emprenentatge social juvenil i polítiques locals de ciutadania.

Al llarg de més de deu anys ha desenvolupat la seva carrera professional en l’àmbit municipal i actualment compagina la docència a la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona amb el disseny de contextos d’emprenentatge des de l’empresa “ALWA Emprendizaje Social”, de la qual és soci-fundador. És també consultor-col·laborador de diverses organitzacions.

Col·legiat 7827. 

Àmbit ES i Salut Mental

Mireia Latorre Minguell

 

Diplomada en Educació Social i llicenciada en Psicologia. Màster en Psicologia Clínica i Psicoteràpia i Màster en Psicoteràpia cognitivo-conductual.

Va treballar durant quatre anys al Centre d’Atenció a Malalts de VIH-Sida. Des del 2008 treballa com educadora social als Serveis de Salut Mental de Sant Andreu com a Coordinadora del Projecte Individual (CPI) del Pla de Serveis Individualitzats (PSI) atenent persones amb Trastorn Mental Sever.

Eines pràctiques per accedir al món laboral

Òscar Martínez Ciuró

 

Diplomat en Educació Social i Màster en Aplicacions Multimèdia. Coordina l'especialització en Indústries Culturals del Màster de Gestió d'Institucions i Empreses Culturals de la UB. Sempre en moviment a la intersecció de l'educació social, la cultura i les noves tecnologies. Ponències sobre noves tecnologies i social media a diferents universitats i graus com La Salle, UIC, URL, UB, des de 2006.

Ha co-coordinat el projecte CiutatBeta pel CEESC. Ha fet formacions sobre noves tecnologies i identitat digital per a educadors socials al CEESC i per a la Diputación de Valladolid i la Fundación Germán Sánchez. Ha parlat d'oportunitats laborals en la intersecció de l'educació social, la cultura i les noves tecnologies a Buenos Aires dins del V Congrés Cultura y Media, i a Guatemala a la Universidad Rafael Landívar a les seves jornades internacionals d'Emprenedors, o a Sevilla per a la UNIA parlant d'educació social i urbanisme tàctic.