Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

Una de les prioritats dels Col·legi ha estat el centrar-se en la defensa de la professió i en definir un posicionament de la institució a favor de la justícia social i de defensa de les persones usuàries dels nostres serveis professionals.

Descripció /característiques del lloc de treball

Funcions:

  • Seguiment de licitacions i convocatòries públiques i privades de treball
  • Seguiment de processos legislatius
  • Seguiment adaptació normativa 
  • Atenció i resposta a consultes col·legials
  • Coordinació amb el Servei d’Assessorament Jurídic 
  • Redacció de propostes i d’informes de seguiment de les activitats desenvolupades. 
  • Coordinació amb la resta de membres de l’equip tècnic i de la Junta de Govern de l’entitat. 
  • Suport tècnic i assumpció de responsabilitats en altres àrees de treball dins del conjunt de l’organització


Perfil / Requisits:

Persona inscrita com a demandant d’ocupació


Formació indispensable

Formació inicial

  • Estudis universitaris de l’àrea jurídica.
  • Català i castellà nivell alt parlat i escrit. Nivell C de català
  • Amplis coneixements i domini de l'entorn Office 
  • Coneixements en l'ús de tecnologies 2.0 i en gestió de comunitats virtuals i xarxes socials

Es valorarà

  • Coneixement de la realitat del món professional de l’educació social
  • Coneixements d’idiomes
  • Experiència prèvia demostrable en gestió d’informació i secretaria tècnica en l’àmbit social
  • Formació universitària de 4 cicle vinculada a les funcions a desenvolupar

 
Habilitats i qualitats

  • Persona amb iniciativa i dinàmica 
  • Empatia i capacitat per a la coordinació i el treball en equip
  • Persona polivalent, ordenada, sistemàtica i responsable
  • Capacitat de planificació estratègica, gestió per objectius i enfocada a resultats

 
Altres mèrits que es valoraran especialment

  • Experiència professional en l’àmbit de la gestió d’organitzacions de caràcter social o no lucratiu.
  • Col·legiació i situació d’alta al CEESC


Condicions laborals

Contracte de tècnic mig d’acord amb l’escala de retribucions pròpia del CEESC (9.315,84 € bruts anuals) 

12,5 hores setmanals de dilluns a divendres (a acordar, amb certa flexibilitat)

Contracte temporal de substitució per baixa paternitat.

Lloc de treball: Barcelona 

 

Procés de selecció

Selecció prèvia amb enviament de currículum, incloent fotografia.

Es podrà fer una entrevista personal i/o una prova escrita entre els currículums seleccionats.

Interessats/des remetre historial professional i carta de presentació, indicant referència “Tdefensa”a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

El termini de presentació finalitza el 24 de juliol de 2018