Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i/o mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de navegació. Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació 'aquí'.

CURS: La robòtica, una divertida eina educativa per treballar amb infants (inscripcions tancades)

Inscripcions tancades

Durada: 20 hores. 5 sessions de 4 hores 

Dates: els dijous 4, 11, 18 i 25 de maig i 1 de juny de 10 a 14h 

Lloc: Seu social CEESC a Barcelona. Aragó 141-143, 4ª planta.

En aquests darrers anys, la tecnologia a fet un gran pas i s’ha convertit en una part present i rellevant de les nostres vides. Tant és així, que les noves generacions de nens i nenes s’han acostumat a tenir-la present en el seu dia a dia i ser-ne grans consumidors. Però els educadors i educadores, tenim la possibilitat de donar un pas important i fer que els infants no només siguin consumidors d’aquesta tecnologia, sinó que siguin capaços de crear-la utilitzant eines de programació i robòtica educativa a l’abast de tothom.  

Descarregueu-vos la fitxa completa del curs.

A càrrec de: Isabel Maestre, Lara Capella i Pilar Muñoz de DUNA S.L. especialistes en la creació i gestió d’activitats i projectes educatius, presencials o virtuals; Rocío Lara i Pau Nin de RO-BOTICA, especialistes en robots educatius i la integració d’aquests als diferents espais educatius.

Certificat: les persones participants en aquest curs rebran una vegada finalitzi l’activitat un certificat d’assistència. Per tenir dret a aquest certificat cal haver assistit, com a mínim, al 80% de l'activitat formativa.

50% de descompte per a col·legiades i amigues del CEESC a l'atur

En conveni amb:

 

Informació bàsica

Inici de l'activitat 04-05-2017 10:00
Finalització de l'activitat 01-06-2017 14:00
Col·legiats/ades i/o amics/gues del CEESC: 60 €
No col·legiats/ades: 85 €
Persones aturades i/o pensionistes 70 €
Localització
Barcelona
Aragó, 141.143, 4a
Barcelona